دلبستگی

اکتبر 8, 2009

خواهش نا فهمی انسان مکن!

Filed under: ادبیات — سینا ر @ 12:13 ق.ظ.

شعر جالبی است؛ هم مرا به یاد دوران دبیرستان می‌اندازد و آن کتاب ادبیات دوست داشتنی و آن معلم دوست داشتنی‌تر و هم شرح حال اینروزهای ماست! و هم در این دوران پرکاری که وقت برای نوشتن ندارم وبلاگم را از خواب بیدار می‌کند!

حرف نزن , قطع نمودم سخن
هیچ مگو , چشم ببستم دهن
هیچ نفهم , این سخن عنوان مکن
خواهش نا فهمی انسان مکن
کور شوم , لال شوم , کر شوم
لیک محال است که من خر شوم

3 دیدگاه »

  1. اي صميمي اي دوست!
    گاه و بيگاه لب پنجره خاطره ام مي آيي.
    اي قديمي اي خوب!
    تو مرا ياد كني يا نكني، من به يادت هستم.
    آرزويم همه سرسبزي توست
    دايم از خنده لبانت لبريز
    دامنت پر گل باد.
    سلام رفيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق
    زياد بهت سر مي زنم. حتي وقتي توي گوگل ريدر مي بينم كه چيزي ننوشته اي. هربار كه دلم براي روي ماهت تنگ ميشه، مي يام و كمي توي خونه ات مي پلكم و مي رم.
    آره تو راست مي گي. توي قرآن هم نوشته كه وقتي وارد خانه اي مي شوي با صداي بلند سلام كن.
    در هر حال ما مخلصيم رفيق.
    در ضمن گفته بودي چرا با نبوي بدم؟ هرچند پست من دقيقا راجع به نبوي و حتي پاسخي كه داده ام هم نبود ولي جواب سئوالت را داده ام
    پايدار باشي

    دیدگاه توسط منصوره — اکتبر 17, 2009 @ 7:58 ب.ظ. | پاسخ

  2. دنیای این روزای من هم قد تنپوشم شده

    اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

    دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده

    تنها مدارا میکنیم دنیا عجب جایی شده

    هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن میکنم

    آینده ی این خونه رو با شمع روشن میکنم

    در حسرت فردای تو تقویممو پر میکنیم

    هر روز این تنهایی رو فردا تصور میکنم

    هم سنگ این روزای من حتی شب تاریک نیست

    اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست

    دیدگاه توسط سارا — اکتبر 19, 2009 @ 2:02 ب.ظ. | پاسخ

  3. هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم.راه سبز امید، وبلاگی برای همه سبزهای گیلان

    دیدگاه توسط راه سبز امید - گیلان — اکتبر 22, 2009 @ 12:36 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

