دلبستگی

ژوئن 16, 2009

پاسخ به چند چرا…

Filed under: وبلاگستان,انتخابات,شخصی — سینا ر @ 10:59 ق.ظ.

چند روزی همه ما به قول مهندس موسوی در بهت این شعبده بازی حیرت آور بودیم. واقعا اصلا حس نوشتن نداشتم. دوستانی نگران شدند که چرا خبری از من نیست از آنها تشکر می‌کنم و عذرخواهی می‌کنم که باعث نگرانی آنها شدم. اوضاع همه جا مثل هم است و من هم مثل بقیه درگیر مسائل اینروزها بودم که ذکرش اینجا سودی ندارد که همه درک کرده‌اید اینروزها.
دوست عزیزی هم که در وب سایت قطار هتاکی و فحاشی می‌کرد اینبار به وبلاگم آمد و در حریم خصوصی من بازهم به من هتاکی و فحاشی خودش ادامه داد. نمی‌دانم چرا؟ واقعا درکش نمی‌کنم، شاید هنوز هم نگران این هست که ثابت کند کروبی بهتر از موسوی است از او می‌پرسم که فکر می‌کنی هنوز وقت این دعوا باشد؟!
باشد دوست من، حرف تو را قبول کردم؟ دست بر می‌داری؟!
دوست من می‌دانم تو هم از این وضع ناراحت هستی، همه ما اینروزها بارها خودمان یا دوستانمان را زیر فحاشی و کتک‌های طرف مقابل دیده‌ایم، و بسیار عصبانی هستیم. نمی‌دانم تو چرا همچنان اصرار داری به من حمله کنی؟!
تو را به خویشتنداری دعوت می‌کنم و حرف دیگری ندارم و فکر می‌کنم اکنون وقت اتحاد است.
و اما سخنی با سایر دوستان:
از همه دوستان می‌خواهم آرام و بدون خشونت اعتراض کنند تا بهانه به دست اقتدارگرایان نیفتد. نباید خودسرانه رفتار کنیم باید به حرفهای آقایان موسوی و کروبی گوش دهیم، خوشبختانه هر دوی این بزرگان بسیار هوشمندانه رفتار می‌کنند.
در مورد قطار هم که در دسترس نیست. حتما آقای دهقانی جواب قانع کننده‌ای دارد.
من سعی می‌کنم اخبار مهم را از سایتهای فیلتر نشده در دسترس خوانندگان در وبلاگ بگذارم.

اخبار:
فوري/بيانيه شماره 5ميرحسين موسوي خطاب به مردم شريف ايران:نگذارید دروغگويان و متقلبان پرچم دفاع از نظام اسلامی را از شما بربايند

نامه ميرحسين موسوي به شوراي نگهبان: شور و شعور اجتماعی ملت ایران در حافظه تاریخ خود این بی‌عدالتی و قانون‌شکنی را باور نخواهد کرد

مهدی کروبی:با ابطال انتخابات اراده ملت را بپذیرید

مجمع روحانیون: راهپیمایی امروز لغو شد/مجوز ندادند/برای تامین خواست منطقی و مشروع مردم اقدام می‌کنیم

نامه جمعی از مادران وهمسران زندانیان وآسیبدیدگان وقایع اخیر به مراجع تقلید

ذکر «الله اکبر» یاران میرحسین برای هفتمین شب متوالی در اعتراض به نادیده گرفتن رای و حقوقشان

تحريف در سيماي جمهوري اسلامي!

دستگیری فعالان سیاسی ادامه دارد

آیت‌الله هادوی:استیضاح برگزارکننده انتخابات

بیانیه جمعی از اهالی هنر و فرهنگ کشور:
از مراجع قانونی و مذهبی می‌خواهیم برای اعاده حقوق از دست رفته ملت اقدام کنند

مجروحان تصادف قطار در بيمارستان؛ راه‌آهن تكذيب مي‌كند!!

درخواست جدید برای راهپیمایی بزرگ در میدان آزادی برای روز شنبه

اقدام شجاعانه بازیکنان تیم ملی؛ حضور با دست‌بند سبز در زمین فوتبال

محکومیت اقدامات وحشیانه و کشتار مردمی در آخرین بیانیه موسوی

بیانیه جدید میرحسین موسوی: پنج شنبه با نماد سوگواری، تجمع یا راهپیمایی کنید
عسگر اولادی: هر کس دیگران را خس و خاشاک بداند از بندگی خدا خارج شده است

حمله خبرگزاری دولت به مراجع بخاطر تبریک نگفتن به احمدی‌نژاد

محتشمی پور: تشکیل کمیته حقیقت یاب پیشنهاد شد/جریان طالبانی و خشونت گرا می‌خواهد صدای مردم را خفه کند

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی: کیفرخواستی را علیه دولت ودستگاه‌هایی که خشونت کردند تنظیم می کنیم

مردم معترض به تقلب در انتخابات در ساعت 10 شب غریو الله اکبر سردادند

اقدام تحسین برانگیز ناجا در میدان ونک

حسین زمان، خواننده و استاد حامی موسوی دستگیر شد

گاف صدا سیما؛ تمام ایران پیامکش قطع است، اما صدا و سیما پیامک دریافت می کند!

6 دیدگاه »

  1. چند شب پيش مي خواستم برايت بنويسم كه «مواظب باش نفله نشوي» ولي حالا كه خودت به ديگران توصيه كرده اي يعني مي داني …
    چه خوب كه اين پست را نوشته اي …. با ليكهاي قطارت هميشه حضورت را حس مي كردم ولي حالا …. نگرانت شده بودم. خوب كردي كه نوشتي …
    مواظب خودت باش رفيق. خيلي زياد. لطفا

    دیدگاه توسط منصوره — ژوئن 17, 2009 @ 5:43 ب.ظ. | پاسخ

  2. سلام من امروز به احترام كساني كه اين چند روز از پيش ما رفتند روزه بودم . از همه مي خوام يك روز براشون روزه بگيرند و ثوابشو تقديمشون كنند . خيلي ها ميگن حكم شهيد رو دارند . براي سلامتي جوونهامون تو اين روزهاي پر آشوب دعا كنيم .خدايا تنهامون نذار .

    دیدگاه توسط سهيلا — ژوئن 17, 2009 @ 8:25 ب.ظ. | پاسخ

  3. درسته ما نیاز به آرامش و وحدت داریم. اما آرامش و وحدت انقلابی. ترکیب آرامش با انقلاب برام ترکیب زیباییه. وحدت هم که معلومه لازمه ی انقلابه. به امید بازگشت آزادی.

    دیدگاه توسط آزاد — ژوئن 17, 2009 @ 10:44 ب.ظ. | پاسخ

  4. دورد بر شما
    با اینکه ماهها بود که از روی نشانه هایی نقشه تقلب گسترده در انتخابات را پیش بینی میکردم و امیدی به شمرده شدن آرای واقعی مردم در روز 22 خرداد نداشتم اما شاهد بودید که از دو ماه مانده به انتخابات بحث تحریم آنرا کنار گذاشتم تا خدشه ای به یکپارچگی مردم در برابر آنانکه امروز سیل میلیونی جمعیت معترض را خس و خاشاک میخوانند وارد نشود و همچنان به عنوان عضوی کوچک به حمایت و همراهی خود با حنبش سبز ادامه میدهم.
    به راستی اتحاد مردم و شجاعت و درک بالایشان در مشارکت و پیگیری این حرکت و پرهیزشان از خشونت تحسین برانگیز است. با وجود همه نقدهایی که پیش از این به مردم داشته ام از این پس به وجود چنین هم میهنانی افتخار میکنم. دورد به روان عزیزانی که در این راه جان باخته اند و دورد به مردمی که از پای ننشستند و نمی نشینند.
    امروز پنج شنبه ساعت چهار بعد از ظهر میدان توپخانه تهران ادامه تظاهرات آرام جنبش سبز.

    دیدگاه توسط مهرداد — ژوئن 18, 2009 @ 10:17 ق.ظ. | پاسخ

  5. سلام
    به مجادله ي ديروزمان مي خندم……….ما غافل بوديم از جغد هاي شوم……..موسوي و كروبي هردو عزيز ما بودند و ديدي كه چه در حقشان كردند؟من دلم سخت گرفته است از اين مهمانخانه ي مهمانكش روزش تاريك
    مي خوام فرياد بزنم و لي گلويم را بسته اند با من همراه شو دلبستگي

    دیدگاه توسط مير حسن — ژوئن 18, 2009 @ 9:45 ب.ظ. | پاسخ

  6. سلام .
    وبلاگ هرزه گرد تنها به روز شد.البته توبلاگفا .
    ميهن بلاگ كه فعلا فيلتر شده .
    منتظر ديدارتون هستيم. قربانت.سعيد

    دیدگاه توسط سعيد صادقي — ژوئن 20, 2009 @ 11:09 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.

