دلبستگی

مه 22, 2009

از دلبستگی تا قطار

اینروزها اصلا فرصت نمی‌کنم در وبلاگم بنویسم. ترجیح می‌دهم در جایی فعال باشم که اثر گذاری بیشتری داشته باشم.
یا سعی می‌کنم در ستاد آقای مهندس موسوی فعال باشم و در فضای مجازی هم اکثریت وقتم را در وب سایت قطار صرف می‌کنم. به هر حال آنجا مخاطب بیشتری دارم. وب سایت قطار بالای 5000 ویزیت در روز دارد بنابراین فعالیتم در آنجا می‌تواند اثر بیشتری داشته باشد.
علاوه بر همه اینها مجبوریم که تقریبا همه‌ی سایت‌های خبری را مرور کنیم تا در مباحثه‌ها و مناظره‌ها به اصطلاح کم نیاوریم!
از دوستانم در اینجا هم می‌خواهم که این چند مدت به جای وبلاگم سایت قطار را بخوانند!
البته لینکهایم از طریق rss در سمت راست وبلاگ هم قرار گرفته است.
البته اگر موضوع مهمی باشد در وبلاگ می‌نویسم.
به امید پیروزی اصلاحات و مهندس میرحسین موسوی.

پ ن1: شاید بگویید گذاشتن چند لینک در وب سایت قطار مگر چقدر وقت می‌گیرد که فعالیتم را در اینجا قطع کرده‌ام و فقط در قطار مشغولم، باید بگویم به لطف آتشی که بزرگان همراه آقای کروبی به پا کرده‌اند، کوچکترها هم با تمام توان به توهین و تخریب میرحسین مشغولند و ما مجبوریم پاسخگو باشیم.
و البته برای رسیدن به هدفشان از توهین به شخص ما هم فروگذار نمی‌کنند و اینروزها بسیاری توهین‌ها و تهمت‌ها را به خاطر اصلاحات و ایران تحمل می‌کنیم امیدوارم سایر هوادارن میرحسین هم صبر و تحمل پیشه کنند و به خودزنی نپردازند و تنها برای نامزد مورد نظر خودشان تبلیغ کنند و از تخریب آقای کروبی دست بردارند.
گویا دوستان آقای کروبی راه را گم کرده و به جای حمله به رقیب حمله به میرحسین را شرط پیروزی می‌دانند. ما چنین نمی‌کنیم.

19 دیدگاه »

  1. بنام خدا
    خوب بود به يك مورد از همانهايي كه گفتيد دروغه اشاره مي كرديد تا ما هم بدونيم !
    در ضمن دوست عزيز بايد باطلاع برسانم كه اغلب جرايد و سايتهاي دوستان شما را مطالعه مي كنيم تا به قول شما كم نياريم .
    باميد پيروز حق و عدالت

    دیدگاه توسط سعيد — مه 23, 2009 @ 9:24 ق.ظ. | پاسخ

  2. احسنت. ما چنین نمی کنیم. ما سیاست کیهان را پیشه خودمان نمی کنیم.

    دیدگاه توسط آزاد — مه 25, 2009 @ 7:54 ق.ظ. | پاسخ

  3. اکنون وقتی است که باید به کسی رای دادتاقدمی هرچندکوچک درراه تغییروضعیت حقوقی زنان ایران بردارد.دیگردیکتاتوری بس است

    دیدگاه توسط زهره — مه 25, 2009 @ 3:23 ب.ظ. | پاسخ

  4. وبلاگتو دوست دارم

    دیدگاه توسط meisam666 — مه 25, 2009 @ 10:26 ب.ظ. | پاسخ

  5. سلام دلبستگی

    نظر شما رو در وبلاگ منصوره دیدم و از حرف های شما در وصف ما طرفداران کروبی تعجب کردم.از اینکه ما رو لمپن خطاب کردی ناراحت نیستم و این رو به حساب این می گذارم که کمی احساساتی شده ای….. و صد البته اشنایی کمی با سیاست داری.بله نهضت ازادی، تحکیم وحدت و ادوار،ملی مذهبی ها،عبدی ،سروش ،ابطحی ،کرباسچی ،کدیور مهاجرانی ،و دیگر مردم شریف طرفدار کروبی لمپن هستند!!!
    شک ندارم که نه احزاب رو خوب میشناسی و شخصیت هاس سیاسی رو
    شاید هم تاکنون توهین های اصلاح طلبان دروغین رو به کروبی نشنیده باشی یا خوت از جمله ی این افراد باشی؟
    اصلا مواضع و اعلامیه های کروبی رو خوندی؟چه کسی در مقابل کیهان و تحجر مردانه ایستاده؟
    موسوی اصلاح طلبه یا اصول گرا؟ اظهارات و حرفاش دوپهلو نیس؟
    اگه اصلاح طلبه پس اصول گراها در ستادش چکار می کنند؟چرا به کروبی توهین می کنن؟چرا برنامه هاش شفاف نیس؟20 سال چرا سکوت کرد؟چرا بعد از اعلام آمادگی خاتمی وارد صحنه انتخابات شد تا خاتمی مجبور به کنارگیری باشه آیا این حرکت مشکوک نیست؟ چرا ابطحی که مشاور عالی خاتمی و نزدیکترین فرد به خاتمی بود از کروبی حمایت کرد؟دلیلشو می دونی؟
    متاسفم که افرادی پاک و دوست داشتنی مث شما بازیچه ی سیاست کثیف حزب مشارکت و اصلاح طلبان درو غین میشن…….
    دوست نازنینم کمی بیاندیش و بعد قضاوت کن
    از شما انتظار بیشتری دارم چون از مهد دلاوری چون میرزا کوچک خان هستی
    زنده باشی و سرافراز
    به من سر بزن

    دیدگاه توسط میر حسن — مه 26, 2009 @ 10:45 ق.ظ. | پاسخ

    • سلام دوست عزیز لطفا عوام فریبی نکن حداقل نصف اینهایی که گفتی یا از میرحسین حمایت کرده‌‌اند یا از هر دو نامزد اصلاح‌طلب.
      در ضمن حرفهایی که من در وبلاگ یکی از دوستانم به عنوان کامنت گفتم یک درد دل دوستانه بود و مواضع رسمی من نیست، میبینی که آنها را در وبلاگم منتشر نکرده‌ام. آنچه آنجا گفتم روایتی است از آنچه در سایت مورد اشاره(سایت قطار) بر من رفت. و از فاشیست سبزپوش گرفته تا وابسته مزدبگیر ملقب شده‌ام و البته بی‌سواد نادان هم بسیار شنیده‌ام(شبیه آنچه شما می‌گویید و البته باضافه اینکه احساساتی شده‌ام از دید شما تنها به این جرم که موسوی را به کروبی ترجیح داده‌‌ام)
      دوست عزیز من قبل از حضور آقای خاتمی از میرحسین حمایت کرده‌ام و این نوشته در وبلاگم و چندین وبسایت موجود است(لطفا اول بخوانید مرا و بعد متهم کنید به نادانی مرا)
      برای یک نمونه از عوام فریبی شما بگویم که 45 درصد از ملی‌مذهبی از موسوی حمایت کرده‌اند و 30 درصد از کروبی و نهضت آزادی از هر دو گروه(کما اینکه دقیقی می‌دانم که اکثریت نهضت آزادی با موسوی است)
      به امید پیروزی اصلاحات چه کروبی چه میرحسین
      دوست من، بعضی دوستان من در ستاد کروبی هستند و من در ستاد ایشان هم حضور داشته‌ام و با طرفداران کروبی هیچ مشکلی که ندارم هیچ، بسیار هم دوستشان دارم.

      در مقابل چیزهایی که آنجا(سایت قطار) شنیدم سکوت کردم به خاطر اصلاحات، دلم به درد آمده بود پیش دوستم گلایه ای میکردم. همین.
      زنده باد اصلاحات

      دیدگاه توسط سینا ر — مه 26, 2009 @ 8:24 ب.ظ. | پاسخ

  6. سلام
    كمي دير به دير سر مي زنم به وبلاگم اين روزها. امروز صبح نظر ميرحسن را ديدم
    البته نفهميدم از چي بايد ناراحت مي شدم! نه تو غيرمنطقي حرف زده اي و نه ميرحسن.
    به هرحال نظرم را درباره ميرحسين روي وبلاگم گذاشتم و در مورد كروبي چيزي نگفتم چون الان وقت اين بحثها نيست.

    پايدار باشي

    دیدگاه توسط منصوره — مه 27, 2009 @ 7:51 ب.ظ. | پاسخ

  7. قطار چرا در دسترس نیست؟

    دیدگاه توسط naz — مه 27, 2009 @ 10:13 ب.ظ. | پاسخ

    • سلام دوست عزیز ظاهرا مشکلی در سرور میزبان سایت اتفاق افتاده که در حال رسیدگی است. امیدوارم هرچه زودتر مشکل برطرف بشه

      دیدگاه توسط سینا ر — مه 28, 2009 @ 7:10 ق.ظ. | پاسخ

  8. با درود
    امیدوارم این مشکل سرور میزبان سایت قطار عمدی و از سوی دستگاههای دولتی نباشد وگرنه می ترسم تا روز انتخابات هم ادامه پیدا کند.

    دیدگاه توسط مهرداد — مه 28, 2009 @ 8:34 ق.ظ. | پاسخ

  9. حق
    درود

    مثنوی بلند استاد شریعت در پاسخ به دکتر سروش را در آشیان من بخوانید. (اختصاصی و داغ)
    http://drnr.wordpress.com

    دیدگاه توسط ن.شقایق — مه 28, 2009 @ 1:25 ب.ظ. | پاسخ

  10. سلاااااااااااام/خوب هستين شما

    آقاي موسوي كه حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    دیدگاه توسط فرشته — مه 28, 2009 @ 2:17 ب.ظ. | پاسخ

  11. سلام دوست شمالی ما
    حال و احوال
    مرا متهم به عوام فریبی می کنی در حالی که در اینده خواهی فهمید که چه جریانی در حال عوام فریبی هستند که جوان خوبی مث شما را هم فریب داده اند.
    برگردیم به نظر دهی
    حتما من اشتباه می کنم که نهضت آزادی از کروبی حمایت می کند و شما راست می گویید. با اظهارات نسنجیده ی کاندیدای شما در مورد نهضت ازادی و توهین به این گروه و توهین ها و جسارت های دهه ی 60 میر حسین به بازرگان قطعا نهضت آزادی از میر حسین حمایت می کند آفرین به ایت تحلیل زیبایت!!!
    آیا می دانی که بازرگان کیست؟آیا می دانی که میر حسین خطاب به بازرگان در اواخر دهه 60 می گوید که من از پررو یی بازرگان متعجبم(منبع: شهروند امروز.ویژه نامه بازرگان) .آیا مزد بازرگان این بود که میر حسین اینچنین از وی استقبال کند؟ تاریخ را خوب بخوان و آنگاه قضاوت کن.
    از ملی مذهبی ها فقط دکتر پیمان از میر حسین حمایت کرده که انهم کارنامه اش مشخص است.و تا آنجایی که اطلاع داریم اکثرا از کروبی حمایت کرده اند.ادوار و تحکیم که شفاف از کروبی حمایت کرده اند.و ابراهیم یزدی و بسته نگار نیز همچنین.
    در نظر هایت آورده ای که من طرفدار میر حسین بوده ام از همان اول.ولی در پست های قبلی شما چیزی مشاهده نشد جز دفاع از حضوز خاتمی و حتی در یک مورد مخالفان خاتمی را به مناظره دعوت کرده ای که این البته بد نیست و اگر شما از اول با میر حسین بودید فاجعه بود.
    به امید پیروزی اصلاحات راستین نه دروغین

    دیدگاه توسط میر حسن — مه 28, 2009 @ 3:08 ب.ظ. | پاسخ

  12. به نظرم اين انتخابات 2قطبيه كه يه طرفش آقاي موسوي و طرف ديگه ش محمود احمدي نژاد هستش،فكر نميكنم 2تا كانديداي ديگه خيلي بين مردم نسبت به آقاي موسوي و احمدي نژاد ارجعيت داشته باشن. ولي من شخصا آرزو ميكنم آقاي موسوي رييس جمهور دهمين دوره رياست جمهوري باشن.به اميد پيروزي آقاي موسوي

    ياحق

    دیدگاه توسط فرشته — مه 29, 2009 @ 10:28 ق.ظ. | پاسخ

  13. سینا جان سلام.از طرف من به 1بازی وبلاگی دعوت شدی.1نگاه به لینک بنداز حتما.منت میزاری بر من اگه چندخطی در موردش بنویسی 🙂 http://mimonet.net/?p=6

    دیدگاه توسط محمود — ژوئن 2, 2009 @ 2:38 ب.ظ. | پاسخ

  14. سلام به همبستگي عزيز
    نخواستم خداي ناكرده به خانم رهنورد اهانتي كرده باشم به صورت كلي به نقش ابزاري زن اشاره كردم كه اگر اين نقش ابزاري نبود بقيه ي نامزدها نيز چنين نمي كردند …شايد هم خانم رهنورد ايجاد انگيزه كرده اند!
    آن چه مهم است بي سابقه بودن اين امر در ايران است.
    براي من جاي بسي خوشحالي است كه زني بتواند در جايگاهي قرار گيرد كه لياقتش را دارد… كاش اول كانديد شده بود و بعد از رد صلاحيتش (رجال سياسي نبودن)در كنار همسرشان به فعاليت انتخاباتي مي پرداختند .
    اما اين كه مير حسين يا بقيه نامزدها نگاه ابزاري به همسرشان ندارند ؛مي ماند براي بعد از انتخابات و عملكرد آن ها نسبت به همسرانشان … (آيا دست آقاي موسوي بعد از منتخب شدن همچنان در دست همسرش باقي خواهد ماند ؟ آيا از او در كابينه اش استفاده مي كند و از بزرگي همسرش متناسب با بزرگي اموراتش كمك مي گيرد ؟)
    دلبستگي عزيز اين كامنت حاصل تجربه ي يك زندگي و نگاه تيز به زندگي واقعي(نه آرماني) بقيه زنان جامعه بود كه بر صفحه ي منصوره نگاشته شد …
    از همفكري با شما خرسندم .

    دیدگاه توسط بهار — ژوئن 3, 2009 @ 5:16 ق.ظ. | پاسخ

  15. […] پست خارج است. و اما دعوت میکنم از دوستان عزیزم محراب، سینا؛ جادی ، بابک محمودی،  محمد، روزبه ، امین، مهدی رادی […]

    بازتاب توسط بازی وبلاگی:رئیس جمهور آینده چه کاری نباید انجام دهد؟ — ژوئن 6, 2009 @ 9:21 ق.ظ. | پاسخ

  16. كارتون عاليه

    دیدگاه توسط سودا — ژوئن 11, 2009 @ 11:34 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

