دلبستگی

ژانویه 28, 2009

تولد

Filed under: شخصی — سینا ر @ 1:00 ب.ظ.

به گمانم یک‌سال بزرگ شدم!‌ 9 بهمن 63 بود، بنا بر روایت‌های معتبر دور و بر ساعت 8 شب. هنوز دقیقا نمی‌دانم هدف از خلقتم چه بود و اگر خلق نمی‌شدم چه فرقی داشت! اما هر چه هست به خاطر همه چیزهایی که «خدا» به من داده از او تشکر می‌کنم و عاشقش هستم حالا می‌خواهد مخالف همه اصول روشنفکری باشد، باشد!
خیلی مایل نیستم تولدم را تبریک بگویند اینروزها، راستش دقیقا نمی‌دانم چرا…
«خدا» هدیه می‌دهی؟!
همچنان بی‌قرارم و تشنه آرامش

6 دیدگاه »

  1. تبریک عرض می کنم سینا جان.

    ایشالله سالهای پیش رو پربارتر از همیشه باشند.

    سربلند باشی

    دیدگاه توسط صادق — ژانویه 28, 2009 @ 6:17 ب.ظ. | پاسخ

  2. چون مایل نیستی تبریک بگویم پس نمی‌گویم اما آرزوی سلامتی و شادی برایت دارم

    دیدگاه توسط هادی — ژانویه 29, 2009 @ 9:48 ق.ظ. | پاسخ

  3. چون مايل نيستي پس من همه اش تبريك ميگويم!تبريك تبريك تبريك تبريك ..لجت در اومد!
    بابا ماه به اين خيرو بركتي تبريك گفتنش واجبه ..حالانه كه ذوق كني فكر كني اينرا ميگويم چون تو تو اين ماه به دنيا امده يي هااااا نه چون خودم بهمنيم ..واي خدايا منم دارم پير ميشوم 9 روز بعد ميشوم 20 سالههههههههههه اووووه چه عمري كرده ايم!
    خلاصه بابا بزرگ جون كيك تولد ما يادت نره .. جان من بيا و اينبار و شيريني بده

    دیدگاه توسط خوشه — ژانویه 29, 2009 @ 10:47 ب.ظ. | پاسخ

  4. بهتره بیشتر از کوپنت حرف نزنی. من درباره نوشته‌هات حرفی نزنم. شر و ور بودن یا نبودنش هم به من مربوط نیست. برام هم عجیب نیست که طرفدارهای آدم مزدوری مثل فردوسی‌پور بخوان دیگران رو حذف کنن. بالاخره شما هواداران سازمان صدا و سیما هستین که ید طولایی در حذف مخالفان خودش داره. پس بهتره در اندازه‌های خود حرف بزنی و با همون فردوسی‌پور سرگرم باشی.

    دیدگاه توسط طرفداران افشین قطبی — ژانویه 31, 2009 @ 8:52 ب.ظ. | پاسخ

  5. حق
    درود
    من به شما تبریک نگفتم!!
    خوش باشید. برایتان آرامش آرزو می‌کنم.

    *کسی می‌داند چرا اسم نویسندگان دیدگاهها -اگر از وردپرس باشند به بلاگشان لینک نمی‌شود ولی از بلاگهای دیرگ می‌شود؟!
    مجبورم همه‌اش نشانی‌ام را بدهم!
    http://drnr.wordpress.com

    دیدگاه توسط ن.شقایق — فوریه 1, 2009 @ 6:37 ب.ظ. | پاسخ

  6. تبریک چند صدبار.
    چرا 63 مگه 67 نبودی ؟

    دیدگاه توسط لیدو — فوریه 3, 2009 @ 11:13 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.

