دلبستگی

دسامبر 24, 2008

سهم من

Filed under: ادبیات — سینا ر @ 11:16 ب.ظ.

در سرزميني كه گياهي از آن نمي‌روید!
ای تیز خرامان
لنگی پای من
از
نا ‌همواری راه شما بود!
شاملو

7 دیدگاه »

  1. سلام دوست من صبحت به خير!
    تايم اتصال فرادرماني بده به من، هم براي مسائل جسمي مؤثره و هم مسائل روحي
    يعني يه وقتي رو اعلام كن كه توش بتوني مثلا»‌10 يا 20 دقيقه ، فقط بشيني و نظاره گر بدن و افكار و احساست باشي (من بايد اين تايم رو بدونم)

    دیدگاه توسط سرود سبز رويش — دسامبر 25, 2008 @ 4:45 ق.ظ. | پاسخ

  2. سلام.
    خوبی……..
    میدونی.دستم خیلی بوی پرتقال میده.خیلی بوی پرتقال میده.میترسم…….

    دیدگاه توسط amin — دسامبر 25, 2008 @ 7:25 ب.ظ. | پاسخ

  3. من و همسرم با وب مشترک منتظریم… شاد باشی
    بدرود

    دیدگاه توسط انیما و انیموس — دسامبر 29, 2008 @ 7:10 ق.ظ. | پاسخ

  4. اردوي محرم به دلم خيمه به پا کرد

    دل را حرم و بارگه خون خدا کرد

    دیدگاه توسط دختر باران .•*..*•..با من بمان ای همنفس — دسامبر 29, 2008 @ 1:58 ب.ظ. | پاسخ

  5. دوست عزیزم شما را به لینک هایمان افزودیم دوست داشتید ما را لینک کنید

    دیدگاه توسط زنبور گاوی — دسامبر 29, 2008 @ 11:32 ب.ظ. | پاسخ

  6. همان همان اندوه راه ناهموار آخر آخر عاشق‌کش می‌شود.

    دیدگاه توسط الینا — ژانویه 1, 2009 @ 12:28 ق.ظ. | پاسخ

  7. جالب بود ، ممنون !

    دیدگاه توسط مهدی — مارس 24, 2009 @ 5:06 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.

