دلبستگی

نوامبر 10, 2008

اگر بتوانم نامرئي شوم

Filed under: وبلاگستان — سینا ر @ 8:18 ب.ظ.

دوست خوب و عزيزم امين از وبلاگ الفبا مرا به يك بازي دعوت كرده، تحت اين عنوان كه اگر نامرئي مي شدم چه كار مي كردم؛ فكر ميكنم دو روز پيش به اين بازي دعوت شدم، اما درگيري ها اجازه ندادند تا امروز فرصت نوشتن پيدا كنم شايد باورتان نشود از همان دو روز پيش كه متن امين را خواندم در موقعيتهاي مختلف همه اش به اين فكر ميكردم كه مثلا اگر اينجا نامرئي بودم چكار مي توانستم بكنم؟!
نمي دانم خيلي فكرهاي مثبت و منفي به ذهن آدم خطور مي كند كه حين مخفي شدن مي شود انجامش داد!
حالا من يكسري را مي گويم يكسري هم همان نامرئي بماند بهتر است.
از آنجايي كه در عصر حاضر اطلاعات مهمترين چيز است تو وقتي كه نامرئي باشي مي تواني خيلي چيزها را بشنوي و ديگران فكر مي كنند تو نشنيده اي و اين خيلي با حال است.
اگر نامرئي بشم ميرم سر كلاس و تمام غيبت هايم را درون ليست حضور غياب اساتيد پاك مي كنم.
اگر نامرئي بشم ميرم سراغ احمدي نژاد كه باهاش حرف بزنم اما وقتي رفتم اونجا چيزي نميگم چون ممكنه فكر كنه داره بهش وحي ميشه واسه همين زود بر مي گردم.
اگر نامرئي بشم مي رم اونجايي كه كارت شارژ ايرانسل بسته بندي مي شود و كلي شارژ مجاني مي گيرم(احتمالا بعدا عذاب وجدان مي گيرم مي رم پولشو مي دم).
اگر نامرئي بشم مي رم به ديدن كساني كه احتمالا ديدنشان در حالت مرئي بودن سخت است از يكسري دوستان گرفته تا يكسري اساتيد برجسته كه مي تونند به سوالهايم جواب بدهند.
و احتمالا سري هم به سيد محمد خاتمي بزنم ببينم خلاصه كانديدا ميشه يا نه؟!
خيلي كارهاي ديگه هم مي شه كرد كه احيانا در لحظه به ذهن آدم بياد فقط اين رو مي دونم كه بايد يكسري كارهاي ديگه با اساتيدم انجام بدم از قبيل اينكه مداركشون را چك كنم! نمره هاي ميان ترمم را 5 كنم! شماره موبايل و آدرس خونه و احيانا محل كارشون را براي بعد از امتحان پايان ترم پيدا ميكنم.
.
راستش فكر نمي كنم دلم بخواد بيشتر از يك روز نامرئي باشم.
و اما دعوت از دوستان وبلاگي
بوسه گرگ هرزه گرد تنها ، گيلانك ، آرش بهمني ، صادق جم ، كوچه باغ
و البته بقيه دوستانم كه بسيار دوستشان دارم اما چون به دليل وقت كم و حوصله تنگ اينروزها كمتر به آنها سر مي زنم احتمالا آنها هم مرا فراموش كرده اند.

11 دیدگاه »

  1. خیلی باحال بود.کلی خندیدم.
    تیکه کارت شاژ رو خیلی خوب گفتی.کاملا مشخص هست که روحیات و شخصیتت مجبورت میکنه بری پول قرض کنی و پول کارت شارژها رو بدی!(خیلی خنده) آخه مگه مجبوری؟
    اون تیکه احمدی نژاد و وحی رو هم خیلی کیف کردم.
    آقا دمت گرم
    در مورد دعوتی هم که از من کردی ممنونم واقعا.واسم ارزش داره خیلی.ولی باید بگم که من دقیقا میدونم اگه نامرئی بشم چه کارایی میکنم ولی 90 درصدش قابل بیان نیست!
    ولی تمام تلاش خودمو میکنم که یه چیزاییش رو بنویسم.ایشالله تا یه هفته دیگه میذارمش توی وبلاگم.

    دیدگاه توسط مهسا — نوامبر 10, 2008 @ 9:18 ب.ظ. | پاسخ

  2. سلام.
    با اون نامرئی شدنت که میری پیش احمدی نژاد و کلی باهاش حرف میزنی کلی حال کردم در مورد امار بازدید هم کد رو برات میزارم .باید بری تو قسمت نمایش .بعئ ابزارک ها بعد تو قسمت sattprees اون رو انتخاب کنی و بعد تو اون کد زیر رو بزاری……..
    همین دیگه………..
    div style=”text-align: right; color: rgb(153, 0, 0);”>بازدید کل: %totalvisits%
    بازدیدهای امروز: %visits% تعداد نفرات بازدیدکننده : %thistotalvisits% ویندوز: %os% آی پی: %ip% تاریخ: %since%افراد آنلاین: %visitorsonline%کاربران آنلاین %usersonline%

    دیدگاه توسط amin — نوامبر 13, 2008 @ 6:55 ب.ظ. | پاسخ

  3. امان از دست شما نامرئی ها! حتی رئیس جمهور هم از دستتان آسایش ندارد!

    بابت دعوتت ممنونم سینا جان. بنده پیش از این در این بار نبشته بودم، حالا آنرا به شما نیز تقدیم میکنم.

    دیدگاه توسط صادق — نوامبر 15, 2008 @ 4:50 ب.ظ. | پاسخ

  4. m
    a
    n
    a
    m
    baaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    دیدگاه توسط افسون — نوامبر 16, 2008 @ 1:25 ب.ظ. | پاسخ

  5. اگر نامریی میشدم…..
    پیش عزیزم میرفتم تا ببینم لحظات بی من بودن را چگونه سر میکند.
    آیا در خلوت تنهایی خود حسرت دیدار مرا دارد یا نه ؟
    آیا همانطور که من لحظه تنهایی ام را به امید دیدنش سر میکنم او هم برای من بی تاب است یا نه؟
    شبها که در خواب ناز است آیا در هر نفسش وقتی ازین پهلو به پهلو میشود نام من را آهسته زیر لب بر زبان می آورد؟
    همانطور که من به یادش هستم او هم بیادم هست؟

    اگر نامریی میشدم از دیدن زشتی های این دنیا کمتر خجالت میکشیدم .
    اگر نامریی میشدم…

    *****************
    دارم آپ میکنم .به من سری بزن.قربانت.سعید

    دیدگاه توسط سعید صادقی — نوامبر 16, 2008 @ 5:11 ب.ظ. | پاسخ

  6. شیلا م شیلام به همگی
    وقتی وبلاگتو خوندم دلم قیلی ویلی رفت منم شرکت کنم میسیی که اجازه دادی منم بیام پیشتونو حرف بزنم
    ممممممممممممممممم خوب اگه من میتونستم غیب بشم
    اولا
    که
    از اوجایی که قلبی بسیار مهربون دارم
    کاری میکردم که تمام این رییس جمهورها و دست اندر کاراشون روانی بشن واستفعا بدن و دیگه به فکر جنگ کردن نباشند
    اقا میرفتم از توی مغازه ها هر چی دلم میخواست میدزدیدم و میدام به فقیرها مثل رابین هود !!!
    که یکی از ارزوهامه
    مممممممممممممم بعد میرفتم اون کسی رو که دوست داشتم یه ماچ ابدار میکردم اخیش چه مزه ای داشت ها……………. ممممممممممممم ملس بود
    اصلا میدونید چیه؟
    کاش میشد ارزو کرد
    این بهتر نبود؟
    اونوقت من ارزو میکردم که همه خوشبخت باشند همه همه چی داشته باشند همه سلامت باشند همه عاشق باشند دلها بی کینه باشه
    اروز میکردم هر چی رنگ زشتی و کینه و بیماری هست ور بیفته
    اجی مجی لا ترجیییییییییییییییییییییییی
    خیلی بهتر از غیب شدنه
    اما یه شیطنت کوسولو هم میکردم اگه میتونستم غیب بشم
    به قول نویسنده مون منم کمبود شارج دارم میرفتم یه چند تایی شارج میدزدیدم
    وای ماله دزدی چه مزه ای داره بخداااااااااااااااااااااااااا اونم این دوره فشار اقتصادی شدید
    وای قربونت برم شارج ایرانسل کجایی که از غم نداشتنت دیوانه شده ام مرا دریاب
    بوس بوس
    میسیییییییییییییییییییییییییییییی گذاشتید منم شرکت کنم

    دیدگاه توسط افسون — نوامبر 16, 2008 @ 7:31 ب.ظ. | پاسخ

  7. سلام. مرسی از دعوتتان. من اگر میتوانستم نامرئی بشوم فقط میرفتم سراغ آنهایی که خود را دوست مردم و مهربان معرفی می کنند اما پنهانی علیه منافع مردم با همدیگر نقشه میکشند و توطئه میکنند. حرفهایشان را ضبط میکردم یا فیلم برداری میکردم و بعدا در سطح وسیع پخش می کردم
    ضمنا توضیحی به کامنت اخیرت درباره پست آخرم نوشتم که وقت کردیید سری بزنید و آنرا بخوانید
    شاد و موفق باشی

    دیدگاه توسط گیلانک — نوامبر 17, 2008 @ 12:42 ب.ظ. | پاسخ

  8. درود

    دیدگاه توسط ح.گ — نوامبر 18, 2008 @ 9:27 ق.ظ. | پاسخ

  9. با تیکه های احمدی نزاد وخاتمی ات کلی حال کردم

    دیدگاه توسط نیمه غایب — نوامبر 18, 2008 @ 12:29 ب.ظ. | پاسخ

  10. سلام خسته نباشيد عنوان وبلاگم رو تغيير دادم لطف كنيد با نام جديد لينك كنيد
    يا حق

    دیدگاه توسط قنبيت — نوامبر 21, 2008 @ 11:29 ب.ظ. | پاسخ

  11. سلام شارژ ايرانسل رو خوب امدي

    دیدگاه توسط ناشناس — دسامبر 28, 2008 @ 1:57 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

