دلبستگی

نوامبر 4, 2008

علي كردان بركنار شد

Filed under: جامعه,سیاسی — سینا ر @ 12:08 ب.ظ.
Tags: ,

مجلس ايران علي كردان را بركنار كرد. امروز تاريخ، روز خوبي را براي مجلس ايران به ثبت مي رساند. علي كردان كه در دفاعيات خود به شدت سعي داشت با احساساتي كردن جلسه استيضاح راي نمايندگان را براي خود راي بخرد اما نتوانست نمايندگان را متقاعد كند. اما در مقابل نمايندگان مخالف با صراحت و به تعدد كردان را «دروغگو» خواندند.
در هر صورت اين عمل شجاعانه اي است كه نمايندگان مجلس انجام دادند در حالي كه همين نمايندگان اجازه سخن گفتن به كواكبيان نميانده اصلاح طلب مجلس در اعتراض به رئيس جمهور ندادند. و شايد همين عمل بيش از پيش نشان دهنده آن باشد كه شركت در انتخابات و استفاده از حداقل امكانات راه درستي است. راهي كه همواره حرف و سخن اصلاح طلبان درون كشور است.
باز هم نزديك است انتخابات رياست جمهوري و بد نيست دوستاني كه مي گويند شركت در انتخابات «هيچ» سودي براي ما ندارد اندكي هوشيار باشند و به اين موضوع فكر كنند كه مي توان از حداقل فرصت ها استفاده كرد و شايد حداقل از يك درصد از كژي ها پيشگيري كرد كه همان يك درصد هم براي ميهنمان ارزشمند است و يادمان باشد اگر در همان يك درصد هم كوتاهي كنيم بايد در مقابل فرزندانمان و تاريخ پاسخگو باشيم. كه البته من معتقدم خيلي بيشتر از يك درصد است.
توضيح: اين مطلب دقيقا يك دقيقه بعد از بركناري آقاي كردان پست شده است.

پ ن: 188 نماینده در پایان سخنان موافقان و مخالفان استیضاح و نیز دفاعیات علی کردان ، به وزیر کشور رای عدم اعتماد داد. گفتنی است تعداد آرا مخالف استیضاح نیز 45 رای و تعداد آرا ممتنع 14 رای بود.

12 دیدگاه »

  1. استیضاح برای جناب اقا خیلی کمه …
    کسی که چندین و چند سال پول بیت المال رو نوش جان کرده و سرکلاس به جای استاد به بچه های از همه جا بیخبر مردم درس داده …به نظر من ایشون باید محاکمه قضایی بشه

    دیدگاه توسط نگار — نوامبر 4, 2008 @ 1:48 ب.ظ. | پاسخ

  2. ما بچه که بودیم می گفتند دروغگو دشمن خدا است
    آیا هنوز هم همچنین است یا احیاناً این مسئله تغییر کرده است…
    با دشمنان خدا چکار باید کرد؟
    خداوند بخشنده و مهربان است نگران نباشید…

    دیدگاه توسط ali — نوامبر 4, 2008 @ 3:13 ب.ظ. | پاسخ

  3. فکر کن!برای حداقل کاری که مجلس باید انجام میداد خوشحال شدیم.اگه مجلس کردان رو استیضاح و برکنار نمیکرد باید به کجا پناه میبردیم؟

    دیدگاه توسط علی.ح — نوامبر 4, 2008 @ 8:57 ب.ظ. | پاسخ

  4. شرکت در هیچ کدام از انتخابات جمهوری اسلامی منتج به تیرباران خامنه‌ای به جرم دستورهای قتلی که داده نخواهد شد. پس تا خامنه‌ای رئیس جمهور مادام‌العمر ایران است وضعیت همین است. یکم کمتر یکم بیشتر.
    .
    پاسخ دلبستگي: من با شما موافق نيستم دوست عزيز

    دیدگاه توسط آریو — نوامبر 4, 2008 @ 9:00 ب.ظ. | پاسخ

  5. سلام دوست عزيز !!!
    وبلاگ زيبايي داري ، اگه مايل به تبادل لينک هستي لينک من رو با نام عکس خفن فيلم خفن داخل وبلاگت بذار ، بعد به من خبر بده تا منم لينک شما رو در وبلاگم بگذارم
    خيلي با حالي اگه لينکم کني ، البته اگه نکني هم باحالي و به وبلاگت سر ميزنم
    منتظر هستم
    راستی امروز یه کلیپ دارم از یه زنی که 3 تا سینه داره
    حتما ببین !!!

    دیدگاه توسط Persian — نوامبر 5, 2008 @ 12:06 ب.ظ. | پاسخ

  6. نمیدونم چرا هیچ کی از نماینده ها نمی پرسه چرا به این بابا رای دادید….

    دیدگاه توسط عصیانگر — نوامبر 5, 2008 @ 12:07 ب.ظ. | پاسخ

  7. salam

    دیدگاه توسط Persian — نوامبر 5, 2008 @ 12:07 ب.ظ. | پاسخ

  8. سلام دوست عزیز !!!
    من مدیر وبلاگ سرزمین موعود هستم ، خیلی دوست دارم با شما و وبلاگ قشنگتون تبادل لینک کنم ، اگه امکان این امر هست لینک من رو با نام «عکس خفن و فیلم خفن » در وبلاگتون قرار بدید من هم لینک شما رو در وبلاگم قرار میدم.
    راستی امروز یک کلیپ دارم از یه زنی که 3 تا سینه داره ، حتما ببین ، خیلی عجیب غریبه !!!
    .
    دلبستگي: دوست عزيز قرار بود با من در اين وبلاگ همكاري كني منتظر مطالبت هستم كه به من ايميل بزني كه با نام خودت در وبلاگ منتشر كنم. فقط لطفا به آدرس gmail من ايميل كن.
    وبلاگ من تقريبا يك ويبلگ منحصرا سياسي و البته تا حدي اجتماعي است ئ تقريبا در همين حوزه ها فعاليت ميكنم.
    اميدوارم رابطمون متداوم بشه به وبلاگت هم سر زدم.

    دیدگاه توسط Persian — نوامبر 5, 2008 @ 12:11 ب.ظ. | پاسخ

  9. سلام .
    اون نماینده ها از قبل هم میدونستن که مدرکش قلابیه.اما اون موقع هنوز اینقدر گندش در نیومده بود.
    گر حکم شود که مست گیرند/در شهر هر آنچه هست گیرند.
    قربانت.سعید

    دیدگاه توسط سعید صادقی — نوامبر 5, 2008 @ 5:09 ب.ظ. | پاسخ

  10. سلام.
    فکر کنم دروغگو خوندن ایشون یه کم بد بود می دونی چرا؟! چون باید به ایشون ….میگفتن نه درغگو.
    اخه مردک خجالت نمی کشه.
    دو فردا ی دیگه میمیره ها اما بازم دروغ میگه………
    متاسفم…….

    دیدگاه توسط امین — نوامبر 7, 2008 @ 4:33 ب.ظ. | پاسخ

  11. جواب کردان فقط برکناری نیست او باید مجازات شود تا کردان های دیگر فرداها حتی جرات فکر کردن به جور کردن مدرک قلابی و وارد عرصه سیاست شدن را نداشته باشند.

    دیدگاه توسط سپیده — نوامبر 7, 2008 @ 10:34 ب.ظ. | پاسخ

  12. سلام…….
    خوبی……
    به یه بازی بلاگی دعوت شدی………
    امیدوارم خوشت بیاد…یه سر بزن به من……….

    دیدگاه توسط امین — نوامبر 8, 2008 @ 3:55 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

