دلبستگی

اکتبر 29, 2007

نوشتن هم سخت شده است

Filed under: سیاسی,شخصی — سینا ر @ 7:56 ق.ظ.

اینروزها اتفاقات زیادی افتاده که فرصت نوشتن نداشتم، شاید یکی از مهمترین اتفاقات اخیر عوض شدن لاریجانی بود که اصلا بوی خوشی از آن به مشام نمی رسد، وقتی لاریجانی که خود در تمام دوران 8 سال خاتمی یکی از هسته های قدرتمند و خستگی ناپذیر ستاد ضد اصلاحات بود و با در اختیار داشتن صدا و سیما توانست در این امر موفق هم باشد، وقتی سیاستهای او توسط احمدی نژاد تحمل نمی شود یعنی باید به شدت احساس خطر کرد، حالا من هم کم کم دارم خطر جنگ را احساس می کنم. امیدوارم که این اتفاق هرگز برای ایران عزیز رخ ندهد.
بعد از مدتها ننوشتن دیگر حوصله تحلیل های آنچنانی ندارم و همین چند خط هم نوشتنش کلی انرژی از من گرفت! به زودی قصد دارم با قدرت به وبلاگستان برگردم حداقل هفته ای یکبار آپ می شوم. شکل زندگی من به وبلاگستان گره خورده و اصلا دوست ندارم این شکل تغییر کند. اینروزها که از وبلاگ فاصله گرفته ام راحت تر از قبل وا می دهم و جا می زنم!
پ ن:قرار است انجمن علمی کامپیوتر را در دانشگاه تازه تاسیسمان تشکیل دهم اگر دوستانی هستند که در این گونه گروه ها سابقه فعالیت دارند به راهنمایی نیاز دارم لطفا میل بزنید!

4 دیدگاه »

  1. خدا به دادمان برسد! این یک و اندی سال را هم به خیر بگذراند. البته اگر دوباره …

    دیدگاه توسط صادق — اکتبر 31, 2007 @ 11:47 ق.ظ. | پاسخ

  2. سلام هموطن ايراني. سايت ياهو که آدرس ايميل من و شما در آن قرار دارد و روزانه با مسنجرش چت مي‌کنيم، نام کشور من و تو را از ليست کشورهايش در صفحه‌ي ثبت نام حذف کرده. اگر غيرت و عرق ملي‌ات اجازه نمي‌دهداين ننگ را بپذيري، با لينک دادن به صفحه‌ي http://helloyahoomail.net از طريق کليدواژه‌ي Yahoo mail به بمب درحال پيشرفت عليه ياهو کمک کنيد تا کوچکترين وظيفه‌ي ما به کشورمان ادا شده باشد و همانند بمب افتخارآميز فيلم سيصد و خليج فارس، بتوانيم يک موفقيت ديگر را نيز رقم بزنيم… متشکرم

    دیدگاه توسط یک رهگذر — نوامبر 1, 2007 @ 12:25 ق.ظ. | پاسخ

  3. سلام ….. فوت نا گهاني شاعر شعرهاي كودكيمان(قيصر امين پور)
    را به همه تسليت ميگم ….روحشان شاد و يادشان گرامي باد

    دیدگاه توسط حصار ترديد — نوامبر 1, 2007 @ 12:36 ق.ظ. | پاسخ

  4. يه نگاه كلي به وبلاگ شما منو به ياد بلاگ كوچه انداخت كه قبلا مي خوندمش ولي حالا نمي نويسه
    و ديگه اينكه وبلاگ DEjavu در اين بين برايم آشناست .

    دیدگاه توسط North Star — نوامبر 1, 2007 @ 5:42 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.

