دلبستگی

مه 27, 2007

تولد قطار

Filed under: وبلاگستان,شخصی — سینا ر @ 11:31 ق.ظ.

حدود یک سالی است که با سایت قطار همکاری میکنم، با تمام محدودیت هایی که دارد اما بسیار دوستش دارم…
این مطلبی است که برای تولد یک سالگی قطار نوشته ام شاید خواندنش خالی از لطف نباشد!
لازم به توضیح است که اولین بار از طریق سایت صبحانه با قطار آشنا شدم اما اکنون آن را به صبحانه و بالاترین ترجیح می دهم. به هر حال مزیت اینگونه سایتها این است که شما در مدت کوتاهی به اخبار روز دست پیدا می کنید..
در ضمن دوستانی که مایل به همکاری با قطار هستند این سایت همچنان از بین وبلاگ نویسان عضو می پذیرد..

9 دیدگاه »

  1. مبارک باشه … ایشالله صد سالگیش!

    دیدگاه توسط خران دو عالم — مه 28, 2007 @ 10:19 ق.ظ. | پاسخ

  2. سلام دوست عزیزم
    ما هم اسباب کشی کردیم رفتیم اینجا: http://freehug.persianblog.com/
    لطف کن تو لینک ها هم اصلاح کن.
    شاد باشی

    دیدگاه توسط شیدا — مه 29, 2007 @ 6:27 ق.ظ. | پاسخ

  3. مرسی که اومدی و مرسی از انتقادت
    فقط یک مطلب، اگه از تحلیل من ایراد می گیری و به نظرت آبکی می یاد هیچ اشکالی نداره ، ولی از کسی که یک تحلیل رو می کوبه انتظار می ره که خودش تحلیل بهتری ارائه بده، یعنی انتقاد فقط این نیست که تو یک نوشته یا نظر رو با کلمات رد کنی بلکه انتظار می ره نظری مخالف اون بدی تا خود خواننده یا شنونده یا حتی خود من بفهمم که تحلیلم غلط بوده.
    پس دوست دارم بیای و این بار جواب سوالی که تو پستم مطرح کردم رو تو بدی و تحلیل من رو به این وسیله زیر سوال ببری 🙂 (اینجا چرا از این آدمک ها نداره؟) 😉

    دیدگاه توسط شیدا — مه 29, 2007 @ 11:37 ق.ظ. | پاسخ

  4. جواب شما رو تو وبلاگ شیدا دادم

    دیدگاه توسط mehdi — مه 29, 2007 @ 6:09 ب.ظ. | پاسخ

  5. سینای عزیز
    ممنون از این همه شور بحث. من از نقد ناراحت نمی شم و اگه این نقد باعث بشه متوجه اشتباهم بشم خیلی هم برام لذت بخشه.پس این خیال رو از سرت بیرون کن که دیگه منو نقد نکنی
    از طرفی از بحثی که بین شما و مهدی پیش آمده هم خیلی خوشحالم و امیدوارم بدون اینکه به دعوا ختم بشه به نتیجه برسه.راستش من نمی خوام وارد بحث شما بشم ولی از توضیحاتی که دادی فهمیدم که یه جاهایی از مطلب من رو درست متوجه نشدی و فهمیدم که از این به بعد باید منظور خودم رو رساتر بیان کنم تا شبهه پیش نیاد.
    فکر نکنم حرف ضدزنی زده باشم که فمینیست ها بخواد صداشون در بیاد مگر اینکه تو بخوای تحریکشون کنی 😉 در ضمن این مورد تو خانم ها خیلی بیشتر از آقایون هست و عمومیت هم داره(بهت اطمینان می دم حداقل تو 70% خانم ها). هرچند که تو بازم جواب سوال رو ندادی ولی بازم ازت ممنونم.

    دیدگاه توسط شیدا — مه 30, 2007 @ 5:22 ق.ظ. | پاسخ

  6. سلام
    مطلب خوبی بود.

    دیدگاه توسط elias pahlevan — مه 30, 2007 @ 9:14 ق.ظ. | پاسخ

  7. :)) من که خیلی خوشحالم از اینکه این همه نوشتی برام. ممنون از این وقت و انرژی که گذاشتی. حرفات بی ربط نیست، من که از این فضای بحث خیلی خوشم می یاد.
    شاد باشی

    دیدگاه توسط شیدا — مه 31, 2007 @ 9:35 ق.ظ. | پاسخ

  8. سلام، ممنون از حضورواظهارلطفتان .مقابله به مثل خواهدشد.

    دیدگاه توسط elias pahlevan — ژوئن 2, 2007 @ 5:10 ق.ظ. | پاسخ

  9. سلام سینا جان

    بابت تمام زحماتی که برای قطار می کشی ممنونم.

    موفق باشی

    دیدگاه توسط محسن — ژوئن 4, 2007 @ 7:28 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

