دلبستگی

آوریل 9, 2007

آغاز

Filed under: شخصی — سینا ر @ 1:17 ب.ظ.

3 اردیبهشت در بلاگفا یک ساله میشدم…
قرار بود آمدن رسمی من در اینجا در 3 اردیبهست باشد که واقعا امکانات خوب اینجا مرا وسوسه کرد و زودتر آمدم! آدرس قبلی ام را هم بر روی این آدرس rediredt میکنم…
word press را به پیشنهاد و کمک محراب عزیزم انتخاب کردم.
حالا چه اشکالی دارد تولد یک سالگی را در اینجا میگیریم.

11 دیدگاه »

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts› comments, there you will have the option to edit or delete them.

    دیدگاه توسط Mr WordPress — آوریل 9, 2007 @ 1:17 ب.ظ. | پاسخ

  2. salam . baba khoneye no mobarak .ishalah ina ham chand sale misheh

    دیدگاه توسط sara — آوریل 16, 2007 @ 9:05 ق.ظ. | پاسخ

  3. سینا وبلاگت خیلی عیونی شده ببینم مگه تو درد مردم محروم نداری که وبلاگ های کلاس و بالا شهری می زنی؟ ساده زیستیت کجا رفته؟!!! شوخی کردم اما راستش من با این چیزایی که درد دونستی مشکل دارم همینطور با شریعتی. پست عدالتم که فکر کنم اولین بار از همون طریق با هم آشنا شدیم یه اشاره هایی به نظرم در این خصوص داره. وبلاگ تکونی مبارک. تازه آپیدم با یه داستان طنز از خودم…

    دیدگاه توسط azad — آوریل 16, 2007 @ 11:28 ق.ظ. | پاسخ

  4. مبارکه آقا دست ما رو هم بگیر!

    دیدگاه توسط خران دو عالم — آوریل 16, 2007 @ 12:32 ب.ظ. | پاسخ

  5. به به خونه نو مبارک. می دونستم با گلی شیرینی چیزی می اومدم.بازم خوبه با اینکه انقدر خارجی شدی مارو یادت نرفته و لینکمون رو فراموش نکردی(:
    پیروز و شاد باشی

    دیدگاه توسط شیدا — آوریل 16, 2007 @ 1:13 ب.ظ. | پاسخ

  6. نمی دونم چرا هیچ وقت نمی تونم با این طور زیاده روی ها و همه رو به یک چشم دیدن ها کنار بیام؟
    شاید اصلا درستش هم همین باشه که نتونم کنار بیام
    تو پرانتز ( وبلاگ نو مبارک)

    دیدگاه توسط مهسا — آوریل 16, 2007 @ 1:17 ب.ظ. | پاسخ

  7. اسباب کشی مبارک!

    دیدگاه توسط چشم غمگین — آوریل 17, 2007 @ 4:23 ب.ظ. | پاسخ

  8. افراط و تفريط….زياده روي و پر مدعا بودن ….هميشه كار دسته آدما ميده !!!
    مشكلي كه تو مملكت ما فراوون به چشم مي خوره !…..
    چشمها را بايد شست…جورديگر بايد ديد….

    دیدگاه توسط سپيده (لحظه اي مانند اكنون...) — آوریل 18, 2007 @ 8:11 ق.ظ. | پاسخ

  9. سلام
    قربونت برم بابا توديگه كي هستي
    وبلاگت خيلي حال داد
    مراقب خودت باش
    عزيزم به من يه سر بزن
    دوستت ليدا

    دیدگاه توسط lida — آوریل 21, 2007 @ 6:44 ب.ظ. | پاسخ

  10. سلام
    خوب نظرت رو مي خوام درمورد زندگي واقعي بدونم
    باي

    دیدگاه توسط elnaz — آوریل 21, 2007 @ 6:48 ب.ظ. | پاسخ

  11. سلام
    سينا جون عزيزم بايد خيلي مراقب خودت
    باشي با حرفاي منطقي كه نوشتي من وحسابي
    عاشق خودت كردي سيناي عزيزم اينا كاري
    كردن كه بايد باترس تو خيابون راه بريم
    ديگه امنيت مرده خيلي برات نگرانم
    دوستت ليدا

    دیدگاه توسط lida — آوریل 22, 2007 @ 10:26 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

